Perils of Ice Mountain

Obtížnost : lehké

Délka : krátké

Požadavky :

  1. 10 Construction
  2. 10 Hunter
  3. 10 Farming
  4. 11 Thieving

Nezbytné věci :

  1. Saw - pila na dřevo
  2. Hammer - kladivo na smithing
  3. 2 planks - obyčejná prkna
  4. 2 nails - měl jsem ironové, ale ty se občas zničí, tak doporučuji tak kolem 5-ti kusů
  5. Watering can - konev na vodu s alespoň jednou dávkou
  6. Compost - lze použít i super compost

Doporučené věci :

  1. Teleporty do Faladoru a Edgeville
  2. (S)energy potiony pro urychlení přesunů

Výbava: Bez boje

Odměna :

  1. 1 quest point
  2. 500 exp Hunter, Thieving, Construction a Farming
  3. Schopnost vyrábět pickaxe (krumpáče)
  4. Možnost používat žebřík v elektrárně který vede k Numorfovi (prodejce krumpáčů)


  1. V bance si vemte vše potřebné pro quest a jděte kousek na sever od horní brány Faladoru. Pokecejte s dwarfem jménem Lakki (" What's the matter ") , (" I could help you find the crate ") a dostanete za úkol najít ztracenou krabici a doručit ji Drorkarovi.



  2. Jděte zpět směrem k Faladoru a poblíž schodů prohledejte přilehlé křoví a někde najdete hledanou krabici (lokace je pro každého jiná)



  3. Běžte na sever a západně od Dwarven mine najdete Drorkara. Použijte na něj nalezenou krabici (crate -> Drorkar) a po ktrátké animaci Vás pošle s dopisem (letter) do Monastery (" Okay ")



  4. Dopis odneste do kláštera a použijte ho na Brother Bordisse (use letter) Ten si ho vezme, do rozhovoru se přidá Brother Althric a nakonec uvidíte jak vedle uschne jeden záhon růží.



  5. Pokecejte s Brother Althricem a nabídněte pomoc (" Can I help ? ") , (" I'll go and get some compost ") Pak použijte compost na zvadlý záhon (dying roses) a pak zalejte jednou dávkou z konve. Během následné animace poblíž přistane gnóm Profesor Arblenap



  6. Gnóma jděte najít na vrchol Ice Moutain, promluvte s ním (" What are you doing ? ") , (" Can I help ? ") a dostanete o něj síťku - icefiend net , kterou si vemte na pozici zbraně (wield)



  7. Nyní projděte celé pohoří Ice moutain a najděte celkem 4 baby icefiend (nemají u jména level) . Všechny nachytejte do inventáře (catch baby icefiend) a pak se vraťte za Profesorem Arblenapem.

  8. Poté co s profesorem promluvíte, tak se během animace strhne lavina. Pak jděte na severo-východní svah Ice Moutain. Zde uvidíte stan který byl stržen lavinou. Seberte ho (take wrecked tent) a jděte na jeho původní místo v severo-východní části pohoří (na mapě je toto místo označeno jalo Oracle)



  9. Promluvte si s Oracle o stanu (" What happened to your tent ? ") a nabídněte pomoc s opravou (" I could fix your tent for you ")



  10. Použijte stan v inventáři na jeho původní místo na zemi (tent -> remains) Na opravu je potřeba kladivo, hřebíky, prkna a hned jak stan opravíte, dostane se Vám děsivých věšteckých vizí.



  11. Pokračujte v dialogu (" It must be Drorkar's power station ") , (" I'm going to go and do something ") a pak jděte za Drorkarem



  12. Drorkarovi ukradněte klíč (picpocket drorkar) a jděte do trpasličích dolů - dwarven mine. Od žebříku jděte na jih, jak to půjde zahněte na západ a hned zase na sever. Poblíž stroje si promluvte s Nurmofem (" You've got to shut down the power station ") , (" What was this other power source? ") a (" Goodbye ")



  13. Jděte do Monastery , promluvte s Brother Bordissem , (" Numorf says you made plans...") a prohlédne si klíč který jste ukradli Drorkarovi. Pak jen "doklikejte" rozhovor do konce.



  14. Vraťte se zpět do Dwarven mine a kousek na východ od žebříku najdete truhlu. Pomocí klíče ji otevřete (open chest) a najdete v ní plánek.



  15. S plánem se vydejte za Nurmufem ke stroji a dejte mu ho (use plans -> Nurmof). Po krátké animaci je quest u konce.



Návod sepsal a mnoho štěstí při plnění přeje Plastick2.

Nahoru